Основним документом, який регулює відносини між споживачами товарів, робіт і послуг та виробниками і продавцями товарів, і встановлює права споживачів, є Закон України "Про захист прав споживачів".
Ось кілька основних понять з цього документа:
Гарантійний термін — період, на який виробник (продавець, виконавець або будь-яка третя особа) бере на себе зобов'язання про здійснення безоплатного ремонту або заміни відповідної продукції у зв'язку з введенням її в обіг.
Істотний недолік — недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому має хоча б одну з нижченаведених ознак:
Недолік — будь-яка невідповідність продукції вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів, умовам договорів або вимогам, що пред'являються до неї, а також інформації про продукцію, наданій виробником (виконавцем, продавцем).
Вище наведені лише кілька основних термінів. Всі інші терміни і подробиці можна дізнатися у першоджерелі — Законі України "Про захист прав споживачів", актуальна формулювання якого наведена на офіційному сайті Верховної Ради України: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/1023-12.
Повернення товару можливе протягом 14 днів з моменту отримання замовленого товару покупцем. Витрати на відправку товару бере на себе покупець. У разі заміни товару неналежної якості на товар належної якості, умови гарантії починають діяти тільки після отримання покупцем товару належної якості.
Загальні вимоги до товару для заміни або повернення:
Тепер Ви можете повернути відправлення ще легше! За спрощеною процедурою у відділі "Нової пошти" потрібно лише повідомити оператору номер ЕН отримання товару. Нагадуємо, що повернути товар можна протягом 14 днів з моменту отримання.